PARLEM-NOS, ENRAONEM...

L'escola Reixac ha albergat durant un parell de setmanes l'exposició; PARLEM-NOS, ENRAONEM. En ella, es reflectien els pensaments de diferents immigrants que actualment estudien català al nostre país. El treball elaborat en col•laboració per, l'Ajuntament de Granollers i el Consorci per a la Normalització Lingüística, rmostra la lluita dels nouvinguts per tal d'aprendre una nova llengua.
SENTIR-SE, AJUDAR, APRENDRE, AGRADAR, PARLAR, VIURE i SER són els mots que encapçalen el trajecte que els participants han fet des de què van arribar buscant millor fortuna. Segurament, i emprant paraules de la Judit Montesinos; si tots hi contribuim i els hi parlem en català, els farem sentir una mica més catalans però, sobretot, menys estrangers.

5 comentaris:

Es molt curt però esta molt maco, i aquetsa idea em va agradar molt de que el immigrants a Catalunya volen que els parlem en català

quan vaig baizar vaig pensar que seria molt aburrit.... :(
Pero quan la Sònia en s va explicar de que anava en va agradar molt :)

bueno que a estigut molt interesant... fins a un altre!!!

No sabia que als immigrants els hi agradés que els parlem català i sense dubte he après una cosa molt bona i la ficaré a practica

esta molt be la exposició aquesta i sincerament em van sobtar moltes coses dells que els agrada que li parlin en català y que vinguesin de paisos que mai m'hauria imaginat que vinguessin

a mi m'agradat molt perque aprens que tens que parlar catala perque estas a catalunya (Rogell)

Publicar un comentario