Esperem impacients a l'Enric Larreula!

Arran del llibre "Contes per a un món millor" de l’autor Enric Larreula, els alumnes de cicle superior han preparat una petita dramatització per als seus fillols. El conte triat ha estat l’extraordinari relat París-Dakar.


El conte narra la història d'Immaïl, un nen molt pobre que viu al desert del Sàhara.


El beduí viu a un poblat molt petit, a on els recursos són realment limitats. Allà, els nens gairebé no tenen joguines i per desplaçar-se, encara fan servir camells.


Un dia, l’Immaïl veu com molt a prop del seu poblat, passen unes màquines de ferro a gran velocitat. Ell no sap que són cotxes participant en un ral•li. Tot encuriosit i també temorós, s’amaga darrera de les dunes a observar quan, de sobte...



9 comentaris:

Va estar molt pero que molt bé!
Crec que es un llibre fantàstic i tinc la sort de que vaig guanyar en els poemes i el premi era el llibre que vam llegir de contes per a un món millor!
Va sortir molt bé la representació, i no se si als vostres fillols els hi va agradar, pero a la meva li va agradar moltissim, sobretot quan l'Estela i el Víctor surten fent els sorolls del cotxe!!



MOLTS PETONS A TOTHOM!

Va ser molt divertit, ens ho vam pasar be y l'Estela l'Alberto i el Victor ho van fer dallo mes be :)
Tot i que va ser d'allo mes corteta va ser molt expresiva i divertida.:)

:)
AATT:Elena

Va ser d'allo mes divertit tot i que va ser molt corteta era molt expresiva:)

AATT:Elena

l'obra esta molt be i em va agradar molt però em va encantar els contes de l'Enric Larreula sincerament m'enacanta com es posa en els seus contes a la pell d'una altra gent.

A mi em va tocar el llibre de l'Enric Laurra "CONTES PER A UN MON MILLOR" al concurs de poemes.
Vaig quedar PRIMERA

a sigut una pasada aquesta obra de teatre crec que als nens els a deixat de pedra de lo divertida que era i al matei cop una miqueta trista pero el alfinal es va confurmar amb una ampolla de gasol.Va ser molt divertida la part en la que jo(estela) y el victo perez estavam en el cotxe jajaja jejeje :):):):)
UNA PASADAAAAA!!!!!

Va ser molt divertida i jo vaig fer la presentació amb la Vanesa.
Tot i que l'immaïl havia de ser el Marc M , l'alberto u va fer molt bé.

JO vaig quedar primera al concurs de poemes i vaig guanyar el libre "CONTES PER A UN MON MILLOR"
Esta molt be. XDXD
Algu de 6eB

holaa!! va estar molt be!

em sembla un conte fantastic i segur que tots el altres contes tambee... estic esperan inpacientment a l'enric larreula!!

estic molt contentaa!!


ATT/ desii

Publicar un comentario