Ens visita l'Enric Larreula

Presentar a l'Enric Larreula com un dels escriptors més singulars que ha donat el nostre país en els darrers anys seria, amb seguretat, insuficient.
La quantitat de personatges que ha ideat, els magnífics escenaris que ha inventat, les trames que ha descrit... són tan sols algunes de les genialitats amb les quals ens sorprèn.
Al Reixac hem tingut la gran sort de comptar amb la seva presència. L'hem sentit explicar un munt d'anècdotes dels seus llibres, l'hem escoltat recitar alguns dels seus emblemàtics poemes i, fins i tot, l'hem vist il.lustrar contes impossibles. 
Gràcies Enric, gràcies per compartir amb tots nosaltres la teva imaginació i gràcies per ajudar-nos a encomanar als alumnes el gust per continuar llegint.

7 comentaris:

m´ha agradat molt la visita de l´enrric la
larreula

com que hi aqui ningu i comentaa...?¿

m'ho vaig passar molta bee... i apart com dibuja...mmm

donc, un peto me hi vaig!!

att// desii

va ser una ilusio veure a un escrito a l´escola reixac i més al Larrula que va fer dos dibuixos maquisims i jo crec que els regals que li em donat tots li agradar molt.Va ser molt divertit peró sobre tot interestant

Molts dies esperant-li però només amb una paraula podriem definir aquesta vista: IMPRESIONANT! Quins dibuixos, quines explicacions, quin escriptor!
Tots ens vam quedar amb el seu dibuix al nostre cap!

bueno k per mi han sigut molt divertits tots els seus contes i ell tambe m'agradat com ens a explicat la seva vida i els seus contes.

espero k a ell li hagi agradat el nostre petit detall!!jajaja el nas de pallaso!!

me'n vaigg!!us estimo(L)

atth://patri

Va ser molt divertit que ell ens fes dos dibuixos!!!!
I espero que a ell també li hagis agradat venir a la nostra escola

em va encantar la visita perque tenia una expressivitat que em va encantar dibuixava molt be i el que puc treure yo d'aixó es que al escriure tants llibres tens molta facilitat per exspressarte

Publicar un comentario