TESTIMONI D'UNA GUERRA: LA IAIA MERCÈ



Com a activitat de cloenda de la nostra setmana de projecte interdisciplinari, hem tingut el plaer i la joia de rebre el testimoni d'una besàvia del centre. La iaia Mercè, com li diu la Duna, ens ha emocionat, captivat i ens ha deixat embadalits amb les seves vivències. Compartim a tots vosaltres algunes de les reflexions que ens ha deixat. Ha estat un plaer tenir-te, Mercè, MOLTES GRÀCIES!!!
-         Les guerres són molt dolentes i, tot i que algú se’n surti amb la seva, ningú acaba guanyant realment!
-         Les coses que tinc al cap, guien el meu cor i, alhora, el meu cor, guia al meu cap.
-         Jo maig vaig haver de renunciar als meus ideals i, avui en dia, tampoc no ho faria.

1 comentaris:

va ser molt interessant

Publicar un comentario