TROBADA LITERÀRIA: LA ISLA DEL TESORO

Els alumnes de cinquè han compartit la mateixa lectura, durant les vacances de Nadal. Tots just en tornar, hem organitzat una trobada literària per valorar plegats les nostres impressions sobre la novel.la. En general ens ha agradat moltíssim i, sembla mentida com les històries de pirates, mai passen de moda.... També hem sentit la famosa cançó de pirates: "Una botella de ron", així com altres havaneres molt populars. La trobada, a més a més, ha estat guarnida per un misteriós cofre que ens han permès aprofundir encara una mica més, en l'apassionant vida dels homes del mar... Us deixem un tastet de les seves opinions:

- "M'ha agradat molt el llibre. El recomanaria perquè és molt interessant i divertit" (Paola)
- "Jo li recomanaria a tothom. M'ha agradat molt i, fins i tot, m'he emocionat" (Joemari)
- "És molt interessant i t'enganxa molt. Llegeixes un capítol i vols llegir un altre, i un altre..." (Lucas)
- "A mi em va enganxar tant que me'l vaig acabar el mateix dia" (Lucía M.)
- "És una mica dur, ja que hi ha moltes morts, però tot i així, les aventures són molt interessants i emocionants" (Aina).


2 comentaris:

Es una experiencia molt bonica

Arrrr...M'ha agradat el libre :LA ISLA DEL TESORO!Montse

Publicar un comentario