L'INCREÏBLE MÓN DELS ANIMALS, A L'AULA!

Ahir al matí, els alumnes de cinquè van rebre una visita ben especial a les aules. Un experimentat biòleg i naturista ens va mostrar 7 animals pertanyents a diferents regnes. Van poder observar de prop, les principals característiques que els defineixen i, fins i tot, els vam poder tocar.
Que el gripau i la granota pertanyen als amfibis, ho sabem. El que acostumem a pensar és que un, és mascle i l'altre femella. Ara ja sabem que no és ben bé així. Són, senzillament, espècies diferents. Que la oïda de molts animals és molt més sensible que la dels humans, també ho sabem. Ahir, a més a més, varem descobrir que molts depredadors són capaços d'escoltar el transitar d'un rosegador, que passeja a 2 metres sota terra... Finalment, i el que valorem encara més, és la transcendència que cadascun d'aquest éssers vius té en l'ecosistema i la necessitat de vetllar per la cura del seu entorn. Les fotos a l'enllaç.



13 comentaris:

Va fer molta gracia tindre que agafar la serp perque tenia la pell llefiscosa peró era molt divertit.Els animals que mes em van agradar va ser la tortola,la granota i l'erico .

Helena Ortega
5éB

va ser una experiencia molt bonica <3
CARLA ROMERO 5eB

VA SER ALUCINANT
CARLA 5eB

uns animals interessants i divertits.Aina villegas 5éB

Va ser super divertit , va portar diversos animals jo els vaig tocar tots excepte la salamandra que amb els seus colors em va fer una mica de respecte Laura 5è A

oooo es fantastic perfi comentari eeeh soc la despistada number 1 eeh vanesa el teu angles exelent de la pro iraia

M'ha encantat aquest treball. LAIA

UNA EXPERIENCIA MOLT DIVERTIDA. HEM APRES MOLT!!!! ALAN

M'HO HE PASSAT BOMBA!!! HA ESTAT UNA BONA EXPERIENCIA AMB ELS ANIMALS.TONI C.

Ha sigut la millor experiencia del mon mundial.Joel

Ha sigut alucinant .el animal que mes me agradat a sigut la serp i el eriço . AINA😀

Aquella experiencia va ser al.lucinant a mi m'agraden els animals,pero el que mes em va agradar de tots els animals que hi havien va ser l'eriçó. MARIA 5éA

A MI EMB BA DONAR PO ALGUNS ANIMALS PERO LA VANESA EMB BA CONBENSRA FINSI TOT EL NOY DELS ANIMALS EMB BA DIR QUE ERA MOLT BALENT DE ALAN 5eA

Publicar un comentario