XIII CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA
Per segon any consecutiu, la nostra escola participa en aquest Certamen de Lectura en Veu Alta. Durant aquest trimestre s'han portat a terme les activitats corresponents a 6è. L'alumnat ha participat activament, amb ganes i interès. Des d'aquí els hi volem fer arribar la nostra felicitació.
Avui ha tingut lloc, a la Biblioteca del centre, l'elecció del nostre representant. Podeu clicar aquí per veure les fotos de l'acte.
El jurat ho ha tingut molt difícil ja que el nivell era molt alt. Els alumnes que han arribat a la final ho han fet molt bé. Ha estat triada la Paula Rosas i com a "reserves" l'Iker Martínez i la Yaiza Grajales. FELICITATS A TOTHOM! També volem agrair les galetes de regal (generositat de la Yolanda).


6 comentaris:

Aiii!!! Com us trobo a faltar!!! Espero que estigueu gaudint d'aquest últim any a l'escola... Aprofiteu-ho molt per a que ho pogueu recordar amb la mateixa il·lusió amb la que penso jo en vosaltres. Us estima una de les vostres mestres del curs passat!
Cristina

Hola a tothom,soc la Laia de 6èA i us volia dir que moltes feliçitats perquè ageú pasat o no heu d'estar orgullosus de haver llegit d'avant d'un llurat real.
(FELIÇITATS A TOTS!!!)💋💋💋

Com a membre del jurat us puc ben assegurar que va ser una elecció molt i molt difícil. Tots ho vareu fer sensacional i, realment, ens va costar molt triar només a un. Les tutores us han encomanat el seu esperit lector, és evident. Felicitats!

Que be que ageu passat paula ,iker i Yaiza.Os astimo moltissim i molta merrda pero la final !!!!!
👏😘 (ALEXANDER)

Moltes felicitats Pauleta!! Ho vas fer genial, t'ho mereixes. Gràcies Yolanda per les galetes, ets tota una experta!!
Una experiència maquissima! Ha guanyat sisé!! (Núria 6èA)

Estic molt orgullosa dels meus companys Iker i Yaiza, pero també estic súper contenta d'haver pogut tenir aquesta súper experiencia. Gràcies al jurat de l'escola i als meus companys, que els estimo MOLT!!! L'experiencia a Rubí va ser súper "mega" genial! Poder anar amb els dos companys i les meves profes' amb (TAXI) és molt "guai". A Rubí hi havia molt nivell, peró aixó no va treure les meves ganes de gaudir i tenir experiencies que mai ovlidare. GRÀCIES A TOTS DE VERITAT!!!

(Paula Rosas, 6èA)

Publicar un comentario