LA NIT DELS MALSONS

Ahir, dimarts 9 de maig, els alumnes de cinquè van representar a l'Auditori de Barcelona la Cantània del 2017. Aquesta vegada, en Lluc, el protagonista, és un nen una mica poruc que ens comparteix les seves pors tot just abans de marxar de colònies. Durant l'actuació, anem descobrint com en Lluc a poc a poc, va acceptant i fins i tot, superant moltes d'aquestes pors. 
Després de mesos i mesos d'assaig, de nervis, de neguits, de sentir les cançons, d'aprendre les coreografies... per fi, hem culminat tanta feina. Felicitem a tots els alumnes per la seva actuació i molt especialment a l'Elena Bolado, la mestra de música que ens ha dirigit magistralment. 
Us compartim les fotos i us deixem  a l'enllaç la cançó final que és tot un cant a l'alegria i a la superació. El títol, ho diu tot: "Viu la vida sense por".


10 comentaris:

Va ser una esoeriencia increíble i tambe vaig amar al millor teatro de catelunya hem van veure actuar i va ser total súper emocinant i sem va ver súper curt pau

es molt bonic i emuciunant.joel

the love cantania ariadna

Ha estat una experiencia inoblidable. Molt divertida. Elena

Mai olbidare el moment de posar-nos al nostre lloc i veure tot alló ple de pares.
Jo estava il·lusionada,nerviosa i satisfeta del treball realitzat!!!! Laura Alcaraz 5èA

Hem estat des de el setembre treballant i dimarts va arribar el moment de gaudir i treure tot allò que em creat. Experiencias aixi sempre!!!!!!! de IRAIAA!!!

Em va agradar molt poder viure aquella experiència sera inoblidable de Siham 5èA

Em va encanta aquesta esperiencia de fer la cantania.Anar a l'auditori de Barcelona amb eks compañs crec que ho vam fer molt ve
^o^ carla 5eB

PERFECTA ACTUACÌO
de part de diomar

Quina esperiencia tan emocionan m'agradaria tornar al pasat pero tornar-la a Fer.
#no canbiaria res,😊😙☺

Publicar un comentario