Andrei Txepkin visita l'Escola Reixac

Als seus 42 anys, Andrei Txepkin, s’ha convertit en tot un referent del handbol a nivell estatal. Txepkin va néixer a Ucraïna i allà es va formar com un gran professional. Després de jugar a diferents clubs d'arreu d'Espanya, l'any 1993 va arribar al FC Barcelona i va estar dedicat 12 anys a la màxima competició. Com molt bé sabeu, amb el Barça ho va guanyar pràcticament tot. Ara, ja retirat de l'equip de primera, continua lligat al món de l’esport i s’encarrega de motivar i ensenyar a la canalla en la seva especialitat: el handbol. La seva passió per aquest esport, l’ha fet retornar al club que tants títols el va veure guanyar. Des d’aquí, tornem a agrair, enormement, els consells que ens va deixar; Gràcies Andrei!.





El diari la Veu, al seu núm. 356, també s'ha fet ressò d'aquest esdeveniment. Us deixem l'adreça...

http://laveu.cat/IMAGES_2/La%20Veu%20356%20web.pdf

4 comentaris:

Quan va venir l'Andrei ens va ensenyar molt a jugar a handvol,que divertit que va ser!!
Crec que m'apuntaré a handvol!!
Em va agradar molt.

Laura Del Valle

Va ser molt divertit aprendre moltes coses i el que em va agradar va ser el hanbol.


Latifa bonnouh

A mi em va agradar molt que un professional com l'Andrei ens pogues ensenyar a jugar a handbol ;-)
Laura 6è B

va ser una experlencia genial que em va agradar molt aprendre més del hanpol

Publicar un comentario