TALLERS DE CARNAVAL AL CICLE SUPERIOR

Els alumnes de cicle superior van fer tallers de carnaval el divendres dia 12.
Aquí teniu fotografies dels diferents tallers:

Tria la foto d'un personatge:
Cada cicle va elaborar personatges, a mida real, segons la civilització que el rei Carnestoltes ens havia proposat. Al cicle superior, vam fer tres personatges precolombins: inca, asteca i maia. Què us reconeixeu?




Elaboració del "Chapo":

El Chapo és una beguda de la selva. Al Perú es consumeixen de manera molt habitual, ja sigui per esmorzar o per berenar. A més del seu extraordinari sabor, té un gran valor nutritiu. Us recordem la recepta, per si voleu tastar-lo.

Ingredients per a 4 persones
3 plàtans madurs
1 tassa de llet
2 tasses d’aigua (de la bullició)
sucre i canyella al gust


Preparació
- Peleu els plàtans, i talleu-los a rodanxes petites.
- Bulliu-los en aigua durant uns 10 minuts.
- Quan estiguin cuits, cal passar-los per la liquadora.
- Afegiu-hi la llet i una mica d’aigua de la cocció.
- Tasteu-ho i afegiu-hi aigua, sucre i canyella al vostre gust.

Què vagi de gust!!!


9 comentaris:

Ami no em va agradar molt el chapo perque trobava que tenia monta canyella, pero hi havia gent que es va beure el seu got i també el de 3 o 4 persones més!!
També va ser molt divertit tant la preparació del ninot aquell que vam fer per posar les cares com baixar a fer-nos les fotos!!
Va ser un carnaval inolvidable!

Molts petonets

Ens va costar molt però ha quedat olt maco.

el fotomaton ba queedar molt maco ens bacostar si pero al final balia la pena!
en canvi el chapo no em vá agradar gens :( va ser divertit ferho pero... no no em ba angradar.

Va ser molt divertit fer el "chapo" pero a mi no em va agradar...
de totes maneres va ser molt "guay" fer un taller de cuina i m'agradaria tornar a fer algun a classe!!

Laura Del Valle i Latifa Bonnouh

A mi m'agradat molt fer el "CHAPO" estava molt
bó però per a mi, perque a la majoria de mens no li agradava.

DANIEL CASTILLO

El chapo semblava molt divertit yo no el vaig poder fer perque el meu grup no va portar platan pero gracies a la Laura que ens va donar una mica el meu grup i jo el vam provar no estava molt bo pero tampoc molt dulent bueno emb va agradar molt aquest carnaval

Saray

A mi no em va agradar gaire el CHAPO pero hi ha a gent que li va encantar.


mireia 6èb

El Chapo no es que estigues de mort més que res perquè jo no puc veure llet perquè hem fa alergia però no estava dulent si no tingues tanta llet.
El taller de fer es ninot i desprès fer-nos una foto ficant la nostra cara va ser molt divertit.

el chapo a mi no em va agradar pero nomes per la canella tenia un sabor molt ¨tropical¨



besitos a todos/as

Publicar un comentario