ESCOLA DEL VENT

"La millor de tota l'escola...", "Quan tornem...?", "Jo no volia marxar...", "El curs vinent, repetim?", "Jo, li poso un 10!"
Han estat algunes de les valoracions que els alumnes de cinquè han verbalitzat, després de la sortida lúdica de final de curs, a l'Escola del Vent, de Badalona. La mar en calma ens va permetre gaudir d'un dia de platja i activitats, inoblidable. Kayak, vela, i pilotatge, entre remullada i remullada, és clar... Ho podeu comprovar a l'enllaç amb totes les fotos.


7 comentaris:

AINA M : ENS HO VEM PASSAR MOLT BÉ!!!!!!!!
LA TORNARIA A REPETIR 1000 VEGADES...

Que be sortim tots !!!!!!!!!!
Estem guapisims!!!!!!!!!!!!!
Paola Amposta

La sortida va ser genial,l'activitat que més em va agradar va ser Kayac i la més difícil windsurf,sempre queia de la taula. Lucía Martínez

VA SER MOLT DIVERTITT!!!!!!!!!!
EM VA ENCANTAR I EL QUE MÉS EL KAYAC.
YAIZA

el kayak va ser el que mes em va agradar gracies a la nostre mestre em arribat fins aqui!!jo vaig gaudir moltissimmm!:lucia san nicolas

MARTA BUENO: De moment aquesta és una de les sortides més bones del món. I sobretot crec que aquesta excursió ens ha ajudat a unir-nos le dos clases. ROSA DELS VENTS!!!!!!!!!

Jo en vaig caure del kayak i el va fer monta gracia Andrés Criado

Publicar un comentario