Grans que, encara no ho són tan i, petits que comencen a fer-se grans.

Aquesta tarda, els alumnes més grans de l'escola, els alumnes de sisè, han compartit una estona de pati amb els alumnes més petits del centre. Els uns han pogut retornar a la seva primera aula, la que ocupaven quan cursaven P3 i, els altres, han comprovat que tan grans es faran, abans de marxar del Reixac. Estones prèvies a les danses del divendres, que ja els han permès establir les primeres complicitats.
Experiències, en definitiva, que van molt més enllà de l'ordre acadèmic i que ens permeten afegir un valor cabdal al que entenem per EDUCACIÓ!.
La resta de fotos les podeu trobar a l'enllaç.

8 comentaris:

QUE BONICS QUE SON, SOBRETOT LA MEVA

SABINA

Que guapos 🙊PAULA

Sempre els mes petits de l`escola al cap del temps seran els mes grans.
Que macos que son tots.
Paola Amposta.

Veure com us agrada fer-vos càrrec dels vostres fillols i filloles em produeix un sentiment de tendresa immens. Us feu grans... davant vostre teniu tantes noves responsabilitats!!
Heidi

MARTA BUENO: Trobo que aquesta trobada ens ha fet conèixer més als nostres fillols/es i que ells ens coneguin a nosaltres.
Una trobada inolvidable!!!!

MONTSERRAT: A mi m' ha agradat i m'ha fet gracia perqué dintre de dos diez estarán a sise. QUINA EXPERIENCIA MOLT MACA!!!😇😇😇

Poder conéixer a la meva fillola ha sigut tot un plaer.M'ho he passat molt bé jugant amb ella.
LUCÍA MARTÍNEZ

M'ha agradat molt poder jugar i conéixer millor a la meva fillola. UNA EXPERIENCIA MOLT BONICA.
LUCÍA MARTÍNEZ

Publicar un comentario