LES NOSTRES PORS, A PARTIR DEL CINEMA

L'arribada de la tardor, la caiguda de les fulles i la celebració de Tots Sants, són alguns dels motius que festegem aquests dies. Aprofitant el canvi d'estació i la reflexió sobre el cicle de la vida, parlarem amb els alumnes d'aquelles qüestions que els neguitegen i els fan sentir por. La Coraline, protagonista del film de Henry Selick que projectarem, ens ajudarà a iniciar la reflexió i ens permetrà embastar, analitzar i valorar les dels alumnes. Us deixem el tràiler de la pel.lícula, per si no la coneixeu.

6 comentaris:

La pel.licula de Los mundos de Coraline , si hos dic la veritat em va fer una mica de por, sobretot la part que li diuen que la Caroline es quedes en aquell mon "dels botons " i li van oferir els botons.
!!!!!!!!!!!! QUE POR !!!!!!!!!!!
Paola Amposta

MARTA BUENO: Trobo que aquesta pel·lícula et fascinarà i et farà entrar en un món que mai et podries haver imaginat.....

Em va fer molta por pero em ha agradar Andrés Criado

MONTSERRAT: Jo he tingut por a la part que la mare es converteix en una bruixa.QUINA POR!!!😨😨

El director juega amb els colors per ta'l de diferenciar els dos mons i els sentimients de la Coraline.És una pel.lícula misteriosa i intrigant.
LUCÍA MARTÍNEZ

Aquesta pelicula m'ha agradat molt i ha sigut molt bonica.

Publicar un comentario