CONFERÈNCIES AL VOLTANT DEL MEDI AMBIENT!

El dimecres dia 20 d'abril, i emmarcades dins dels actes de la Setmana Cultural, es varen portar a terme tres conferències adreçades als alumnes més grans de l'escola. Totes tres han girat al voltant del mar, del seu estat de conservació i de l'alteració a que sovint els humans, el sotmetem. 
Els conferenciants, han estat professionals de diferents àmbits, que ens han ajudat a fer més conscients als futurs adults d'aquest planeta, de la necessitat de cuidar-lo, respectar-lo i estimar-lo.
L'Antonio Madridejos, periodista del diari El Periódico, especialitzat en medi ambient i ciència, ens ha parlat sobre: "El canvi climàtic i les seves conseqüències als nostres mars i oceans"; el Carlos Angulo Preckler, llicenciat en Geografia i ciències del mar i oceanògraf, acabat d'arribar d'una expedició a l'Antàrtida, ens ha descobert el potencial farmacològic dels invertebrats marins que habiten el seu fons i, en darrer lloc, però igualment d'interessant, l'Artur Degollada, biòleg i director pedagògic del Centre d'Educació Ambiental BIOEDUCA, ens ha parlat sobre "La conservació dels nostres mars i com això afecta la vida d'animals com ara, els cetacis i les aus marines". 
Gràcies a tots tres per oferir-nos una jornada apassionant, enriquidora, sensible i, absolutament inoblidable. El futur està a les nostres mans i, amb vosaltres, tots en som una mica més conscients.

Gràcies a la generositat del Carlos Angulo, compartim amb tots vosaltres una mostra de l'experiència que ha suposat la seva darrera expedició. GAUDIU-LO, les imatges, us transportaran a veritables paradisos ambientals!



6 comentaris:

MARTA CANO: Malauradament nomès vaig poder gaudir de dues conferències però molt bones. Gracies a ells he pogut gaudir i aprendre més coses del mar. Felicitats als tres voluntaris per ensenyar-nos coses que avans no sabiem sobre el mar. Moltes gracies per tot, sou uns cracks. Tambè dir-vos que el video d'en Carlos és molt chulo.
Petons. Marta Cano 6èB.

gracies a els tres per venir a fer-nos els tallers. m'agües agradat ir als tres per nomes vaig poder anar a 2 :-(.
igualment estic molt content per la setmana cultural que em fet al cole.
ja que es l'ultima per mi i tots el meus companys de 6é perquè ens anem al institut.me en porto una molt bona experiència de aquest cole.
a volia felicitar a tots el profes per fer tots al anys les festes ja que te que tenir molt trava'l.gracies a tots. seguiré des de casa comentant tot el que poseu al blog. tan be os graderia que seguiu aixi tots al anys gracies. Carlos de 6è.

Jo vaig estar a dues conferències i em van encantar, m´haguess agradat assitir a l´altre però van ser espectaculars.M´ho vaig passar molt bé i em van encantar.Gracies. DE YAIZA 6èA

Va ser genial.Que uns experts vinguesin a explicarnos que és el canvi climàtic i que provoca, o la ciència en la Antàrtida o no fer mal al mediambient.Totes les conferències van ser increibles. LUCÍA MARTÍNEZ

UNAI: Aquesta setmana cultural a sigut la canya. i les conferencies molt xules amb els experts per a mi la millor a estat la del Carlos Angulo Peker

M'ha apsionat les dues conferencies que he anat han estat molt interesant , en teoria la Setmana Cultural a estat molt divertida i molt emocionant .
DE PART DE : Paola Amposta Giraldo

Publicar un comentario