DE LA ODISSEA D'HOMER A LES AULES DEL REIXAC

La celebració del Carnaval ens ha permès apropar el personatge mitològic a les aules del centre. Al cicle superior, i després de llegir i treballar diversos fragments del relat d'Homer, hem visionat el film del 1954 protagonitzat per Kirk Douglas. Els mateixos alumnes, i després de visionar alguns fragments de la pel.lícula, ens l'han reclamat sencera! És evident que la mitologia traspassa els temps i encara avui dia, continua generant autèntica devoció. Us mostrem l'enginyós enfrontament que el rei d'Itaca protagonitza amb el terrible ciclop Polifem...


5 comentaris:

MONTSERRAT: Em vaig posar molt nerviosa, pero va ser molt chulo

M'ha agradat molt aquesta pelicul·la mitològic!!!!

Joemari

AINA MOLINER: HEM POGUT DISFRUTAR JUNTS D'UNA PEL.LICULA MOLT INTERESANT I HEM APRÉS SOBRE LES "CRIATURES MITOLÒGIQUES" QUE SURTEN, COM EL CICLOP , LES SIRENES ...BUENO EN RESUM M'HA AGRADAT MOLT POGER VEURE AQUESTA PEL.LICULA AMB ELS MEUS COMPANYS (I MESTRES)

Aquesta peli m´agradat molt ha estat molt entretinguda i interesan .
PAOLA AMPOSTA GIRALDO

MARTA BUENO: Una experiència única on hem pogut gaudir i aprendre sobre el món mitològic,per cert, un món fascinant amb l'ulisses i la seva colla.

Publicar un comentario