PROPERA PARADA: L'INSTITUT!

Aquesta setmana, els grups de sisè hem anat a visitar els tres instituts públics del Municipi. Hem pogut conèixer de més aprop les seves instal.lacions, algunes de les activitats més singulars i els diferents itineraris que podrem seguir en acabar l'escolaritat obligatòria. També hem coincidit amb els seus alumnes i hem conegut a alguns dels mestres.
El més important, però, és l'extraordinari tracte personal que ens han ofert. El futur està ple d'incerteses, és cert, però desitgem que aquest petit tastet pel futur imminent, ajudi als grans de l'escola a continuar sent-ho a l'institut, per molt que allà, passin a esdevenir els més petits. Si voleu veure les fotos, cliqueu a l'enllaç.

 

6 comentaris:

MARTA BUENO: Al acabar aquestes visites el que des del meu punt de vista, veig, és que tots els instituts tenen gent increible. Tenim una sort "bestial" de que aquest municipi tingui uns institusts tan ben organitzats i tan correctes. I sobretot el que ens han dit és que triem l'institut que triem el més important es que treballem i que ens ho "currem", al màxim possible i que siguem unes personetes molt ben esducades i amb molt de seny. Cada vegada falta menys perquè el temps passa volant i sembla que no però d'aquí res marxem de l'escola i començem una nova etapa, molt important.

MARTA CANO:
Despres d'aquestes tres visites, he pogut veure les diferencies i les semblances dels tres instituts. Hi ha un que m'ha convençut del tot i s'ha guanyat la meva inscripció. He decidit... Montserrat Miró i Vilà!

Fa una mica de por passar de l'escola a l'institut, però desprès de les visites he vist que no hi ha per tant. Que si es segueix estudiant es fa fàcil el canvi d'etapa. Els tres instituts són organitzats amb professors increibles, però jo ja ho he decidit(ja ho tenia clar abans i ara encara més)vull anar al Montserrat Miró i z Vila. LUCÍA MARTÍNEZ

Va ser molt divertit i a la vegada molt interesan haver pogut anar a fer aquestes visites als instituts de Moncada .
Em van encantar els tres instituts , i sobretot els tallers que vem fer van estar fantastics .
I ara ja arriba anar a un altre etapa ...
L´INSTITUT !!!!!!!
Atentamen :
Paola Amposta Giraldo

m'han encantat, jo elegeixo la ferreria
melanie

MONTSERRAT: Jo vui anar a la Ferrería o a la Ribera, estic entre ella dos. 📝📝

Publicar un comentario