VISITA AL PARLAMENT DE CATALUNYA 2016

Avui, els grups de sisè hem visitat el Parlament de Catalunya. A més a més, però, hem completat la sortida amb una passejada per alguns dels indrets més bonics i emblemàtics de la ciutat comtal; el barri de la Ribera, l'Arc de Triomf, el Born Centre Cultural, el Fossar de les Moreres, la Basílica de Santa Maria del Mar i, com no, el Parc de la Ciutadella. 
Les recents eleccions autonòmiques i estatals, així com la trepidant situació política que està vivint el país en aquests moments ens han permès viure encara amb més interès, l'activitat d'avui. L'agradable temperatura i l'excel.lent comportament de tots els alumnes, han culminat una experiència, segons la gran majoria, extraordinària. Us feu grans, i es nota: Gràcies!!!
Les fotos les trobeu a l'enllaç.


5 comentaris:

MONTSERRAT:M'ha agradat molt anar al parlament es extraudinant,no es con jo pensava que era una moqueta més petit. Ha sigut unes de les sortides que mes m'ha agradat.

ha sigut una experiencia inolvidable, i molt divertida :PAULA

Va ser molt interesant , emocionat i sobre tot va ser molt divertit , em va encantar el Parlament de Catalunya , era molt gran i estava tot molt detallat era molt bonic sobre tot haver pougt anar sala per sala veient les impresionants decoracions va ser una experiencia unica per mi .
Em vaig divertir molt sobre tot a l'hora de dinar a la plaça aquella era tot tan bonic !
I tambe em va agradar molt que hi anesin altres escoles , perquè personalment vaig fer-me amics d'uns nens que estavan d'excursio allà .
Em vaig divertir moltisim !!!!!!!!!!!!!!!!
ATENTAMENT :
PAOLA AMPOSTA GIRALDO :)

no m'esperava anar al parlament de catalunya melanie

A sigut una experiencia molt divertida. LEYRE😋

Publicar un comentario